Voroneț, Gura Humorului, Suceava

Saună uscată – Finlandeză

Sauna, un moment intens de relaxare și căldură, reprezintă alegerea ideală pentru toți cei care doresc să trăiască mult mai sănătos! Unul dintre cele mai interesante lucruri, pe care sauna le presupune, este expunerea la temperaturi ridicate, ce creează o stare de febră artificială, proces cunoscut sub numele de hipertermie. Această febră face parte dintr-un proces de vindecare naturală a organismului, stimulând sistemul imunitar, circulația sangvină și prevenind răceala, gripa și amigdalita. De asemenea, pielea va căpăta elasticitate, organismul va elimina din toxine. În plus, oferă suport de ajutor în tratarea infecțiilor căilor respiratorii. Însă, expunerea la aceasta trebuie făcută cu precauție, tocmai de aceea folosirea saunei nu este recomandată persoanelor cu probleme cardiace sau cu hipertensiune arterială, deoarece temperatura din interior se situează între 80-100°C, iar umiditatea între 5-15%.

Poti opta pentru cresterea gradului de umiditate din incapere prin turnarea apei peste pietrele fierbinti, insa trebuie sa stii ca astfel, vei simti mai intens caldura din incaperea respectiva.

Poti opta si pentru realizarea diverselor tipuri de terapie in cabinele de sauna uscata precum aromaterapia in scop terapeutic si de infrumusetare a pielii.

Iata care sunt principalele beneficii ale practicarii saunei uscate de 3-4 ori pe saptamana!

  • Contribuie la imbunatatirea imunitatii organismului.
  • Hraneste intens pielea datorita vasodilatatiei de sub piele produsa de aerul cald.
  • Contribuie la infrumusetarea pielii si la sporirea luminozitatii tenului.
  • Accelereaza metabolismul, contribuind astfel la pierderea in greutate.
  • Are rol de preventie in cazul diverselor afectiuni la nivelul articulatiilor si a muschilor.
  • Amelioreaza durerile articulare si cele musculare, prin reducerea inflamatiei din organism.
  • Contribuie la eliminarea stresului.
  • Stimuleaza circulatia sangelui.
  • Contribuie la mentinerea sanatatii inimii.
  • Imbunatateste calitatea somnului.
  • Confera o stare generala de bine si stimuleaza relaxarea organismului.

Căldura are rolul de a relaxa mușchii și, prin urmare, sauna este deosebit de recomandată după un antrenament fitness sau înot. Înainte de a intra în saună trebuie, în mod obligatoriu, să faci un duș. Intră în saună și încearcă să stai atât cât reziști până în 15 minute. Dacă nu reziști 15 minute, poți ieși mai devreme, astfel încât să nu ți se facă cumva rău. Încercați să răcoriți organismul cu apă rece .